Opublikowano: 23:53, 14.01.2022

Customer Service Representative - Transport kontenerów z portów w USA

2800 - PLN 3300

miesięcznie na rękę

Szukamy 3 osób

Szkolenia dodatkowe

Bez CV

Od zaraz

Umowa o pracę

Cały etat

Stanowisko przyjazne niepełnosprawnym

Płatne nadgodziny

Wymagania pracodawcy

CV

niewymagane

Doświadczenie

poniżej roku

Gotowość do pracy

od zaraz

Tryb pracy

cały tydzień (wg grafiku)

Praca zmianowa

nie

Praca w godzinach nocnych

nie

Własna działalność

niewymagana

Język angielski

średnio zaawansowany (B1-B2)

O FIRMIE

Taylor Shipping Solutions

LOKALIZACJA

Gdańsk

Taylor Shipping Solutions - jesteśmy firmą transportową działającą od lat 80 na rynku w USA.🇺🇸

Od niedawna jesteśmy również w Polsce. Pracujemy w środowisku międzynarodowym, dlatego przeważnie rozmawiamy w języku angielskim. W związku z tym, że pracujemy na rynku amerykańskim – większość z nas pracuje w godzinach 14-23 (z godzinną przerwą). Jesteśmy otwarci, nastawieni na współpracę, dobre relacje i pomoc na każdym etapie pracy. Jeżeli znasz język angielski, czujesz że doskonale odnajdziesz się w naszym zespole – zapraszamy!

 

Nasza misja:

Give a chance, see the change! 💪🏻

Oprócz prowadzenia biznesu chcemy dawać młodym ludziom możliwości rozwoju, zdobywania praktyki i bezcennej wiedzy.

Obecnie do naszego nowo tworzącego się zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Customer Service Representative.

Twoim głównym zadaniem będzie kontakt z naszymi stałymi klientami oraz działem dyspozytorów. Praca u nas to gra zespołowa. Musimy na siebie liczyć, ufać sobie i dogadywać się, dlatego szukamy kogoś odpowiedzialnego, kreatywnego ale i szalonego 🙃 klimat w pracy jest bardzo ważny.

 

Fajnie, jeżeli posiadasz już pierwsze doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, lecz nie jest to warunek konieczny. Jeżeli czujesz, że świetnie odnajdziesz się na tym stanowisku - chętnie spotkamy się z Tobą aby porozmawiać o potencjalnej współpracy.

 

Czego nie oferujemy?

  • formalnej, sztywnej atmosfery,
  • wyścigu szczurów,

W zamian za to to oferujemy:

  • Wynagrodzenie 3000zl netto (to początek Twojej drogi w naszej firmie, a jest bardzo rozwojowo 💪🏻)
  • pracę w naszym nowoczesnym biurze w Olivia Business Centre w Gdańsku,
  • 20 dni pracy zdalnej w roku „na żądanie”
  • możliwość nieograniczonego rozwoju - tylko od Ciebie będzie zależał dalszy rozwój Twojej kariery,
  • przyjazne miejsce pracy, otwartą komunikację, wsparcie na każdym etapie,
  • swobodną atmosferę, brak dress codu,
  • dodatkowe dni wolne przypadające w główne Święta w USA - świętujemy razem z naszymi kolegami i koleżankami :)

Opublikowano: 23:53, 14.01.2022